Comunicat oficial CH Palafrugell: Resposta a la carta publicada a la premsa

COMUNICAT OFICIAL DEL CH PALFRUGELL

En resposta a una carta publicada a diversos diaris, signada per Silvia Llama, mare d’un jugador del Club Hoquei Palafrugell, la junta directiva vol informar del següents punts:

Tot i que els fets van passar davant de molts pares i seguidors del club, no vam creure adient fer un comunicat intern a la resta de pares de jugadors, ja que creiem que el millor en aquests casos és intentar trobar una solució entre les persones afectades i el club. Com que els fets s’han fet públics amb una versió que no s’ajusta a la realitat, ens veiem obligats a donar una resposta.
Durant el partit dels alevins de principis de temporada celebrat a Palafrugell, es va produir un incident molt desagradable en el moment que un dels familiars del nen, va baixar de la grada i va anar a la banqueta per emportar-se el nen de males maneres i sense esperar a la fi del partit. Aquesta decisió és fruit del fet que l’entrenador en un moment de determinat decideix fer seure el nen a la banqueta.
L’entrenador es qui pren les decisions de qui juga i quan de temps, intentant no només ensenyar a jugar sinó també a educar i formar com a persones, a aprendre a guanyar i a perdre, a com compartir i respectar als companys i als contrincants. Si un pare o un avi no està conforme pot demanar parlar amb el coordinador i l’entrenador per intercanviar punts de vista amb serenor i sempre buscant el millor pels nens i l’equip.
Sense donar cap explicació, l’endemà mateix la família va portar el nen a entrenar a un altre club. El coordinador es va posar en contacte amb els avis del nen per tal de tenir una reunió amb ells, a la qual van assistir també l’entrenador i membres de la junta, que són qui els va explicar que implica anar a entrenar a una altra entitat sense l’autorització del club on té fitxa i els va recordar quina és la posició del club des de, ja fa diversos anys en quant a donar baixes a mitja temporada. La decisió de no donar baixes a jugadors; és una decisió que respon a motius exclusivament esportius. Considerem que el compromís dels jugadors ha de ser extensiu a tota la temporada per respecte al club i als companys del seu equip, i  perquè  el bon funcionament de la competició exigeix fidelitat dels jugadors als seus equips per tal de no desvirtuar-la. No es tracta doncs de cap rabiola ni cap odissea personal de ningú cap a ningú.
Per tant, volem remarcar que és totalment fals que la decisió l’hagi pres el coordinar esportiu, tal i com diu la mare. Al nen no se’l fa fora del club en cap moment i a tots els efectes segueix tenint les portes obertes a continuar entrenant i jugant amb el nostre club. Són els seus familiars, els únics responsables de la decisió presa malgrat sigui el nen qui, desafortunadament, en pagui les conseqüències, cosa que lamentem profundament.
La junta està a disposició de qualsevol persona que necessiti qualsevol aclariment al respecte.

Junta del CH Palafrguell

Fes un comentari