CH Palafrugell 60 anys

CH PALAFRUGELL - 60 ANYS

Els propers dies 18, 19 i 20 d’abril el nostre club celebrarà un Torneig Internacional d’Hoquei Base que reunirà equips de diversos països a Palafrugell. Aquest serà un dels moltes esdeveniments, sens dubte el que tindrà més incidència en el nostre dia a dia, amb els què celebrarem els seixantè aniversari del Club Hoquei Palafrugell, una important efemèride que ha de servir per cohesionar i fer més visible la nostra entitat.

Són seixanta anys en què hi ha hagut de tot: molts èxits esportius; anys de penúries en què fins i tot el club ha desaparegut temporalment; multitud d’anècdotes divertides i moments inoblidables; també d’altres de dolorosos, sobretot per la mort de jugadors i persones estimades per tots nosaltres.

Actualment, el nostre club passa per una molt bona època gràcies a l’esforç i la generositat dels nostres jugadors i la direcció esportiva. El nivell esportiu és dels millors de la nostra història, amb un equip a 1era Nacional Catalana amb un joc de gran qualitat; una 2a divisió en què gaudim dels jugadors de la nostra base i una pedrera que ens garanteix el futur.

Volem celebrar el nostre aniversari felicitant-nos per aquest gran moment, i creiem que la millor manera de fer-ho és a través del nostre actiu més important i la nostra raó de ser: els infants que, gràcies a la dedicació de tanta gent, tenen l’oportunitat de practicar aquest esport tan nostre emplenant d’il·lusió cada dia el Pavelló d’Hoquei.

Joan Tané
President