Benvinguda

BENVINGUDA

Benvinguts/des a tots/es,

Em complau presentar-vos el web del C.H. Palafrugell a tots els aficionats, esportistes i tots aquells qui tingueu relació amb el món de l’hoquei patins a Catalunya.

Fa més de 50 anys, uns joves emprenedors de la vila de Palafrugell van decidir posar-se uns patins als peus i començar a jugar a un esport que començava a arrelar ja amb molta força a tot el territori català. Desafiant els condicionants climatològics i la falta de mitjans, la il·lusió d’aquests joves va permetre tirar endavant el nostre club, convertint-se anys després en l’únic club d’hoquei patins que hi ha a la comarca del Baix Empordà.

El nostre club ha tingut sempre voluntat de treballar per al municipi de Palafrugell, amb un objectiu formatiu per a l’esport de base, ja que ha estat gràcies a pares, mares, socis, entrenadors, col·laboradors que al llarg de tots aquests anys hem pogut seguir tirant endavant el club.

Des que vàrem iniciar aquesta aventura fins a dia d’avui, l’hoquei patins ha evolucionat, s’han creat nous clubs, n’han desaparegut d’històrics i pioners, s’han canviat les normes de joc, els materials, les pistes,… però el que no ha canviat mai ha estat la voluntat amb la que va iniciar el nostre club: practicar un esport de competició amb compromís i vocació d’educar als seus practicants.

Històricament, el C.H. Palafrugell ha estat un club situat entre els “modestos” del nostre esport, però això no ens ha tirat mai enrera, ans al contrari, les ganes de jugar a hoquei han acabat suplint qualsevol altre condicionant que pogués sorgir. L’any 2004, gràcies a l’esforç de jugadors i afició, vàrem aconseguir un històric ascens a nacional catalana, malgrat perdre la categoria dos anys després. L’any 2010 es repetia la història i recuperàvem la categoria de nacional catalana, màxima categoria de Catalunya on milita el primer equip del club

Al C.H. Palafrugell no només volem ser un club esportiu, sinó que volem poder transmetre a tots els practicants de l’hoquei de base una sèrie de valors tals com la companyonia, l’esportivitat, la competitivitat sana, a més d’iniciar el jovent del poble en un esport històric al nostre país i que tants d’èxits ha donat. L’objectiu final del club no és només que els nostres joves es converteixin en bons jugadors d’hoquei, sinó que també acabin essent bones persones.

Esperem que aquest web sigui una bona eina de contacte del club amb tots vosaltres, on hi trobeu tota la informació referent al club, els equips i jugadors, les competicions, notícies, etc. Finalment doncs, permeteu-me saludar a tots aquells internautes que ens visiteu i agrair des d’aquestes línies a tots els socis, col·laboradors, aficionats, i a tots aquells que en un moment o altre de la nostra història hagueu aportat el vostre gra de sorra per a tirar endavant el C.H. Palafrugell i assolir els reptes que ens hem anat marcant.

Moltes gràcies.
Joan Tané i Casadevall